دوچرخه ثابت فلکسی فیت 210
قیمت دوچرخه ثابت
قیمت دوچرخه ثابت

ساخت کشور چین و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال گارانتی خدمات پس از فروش می باشد که در صورت به وجود آمدن خرابی و مشکلی می توان از آنها استفاده و مشکل خود را حل کرد. دارای وزن 25 کیلوگرم است و به صورت مغناطیسی می باشد و عملکردی به صورت مگنتی دارد. سنسورهای ضربان قلب بر روی دستگیره های این دستگاه تعبیه شده است که با ارتباط دست با مانیتور میتواند به راحتی ضربان قلب کاربر را به نمایش در بیاورد.

کنترل کردن ضربان قلب علاوه بر مطلع شدن از سلامتی برای قرار دادن بدن در حالت چربی سوزی ضروری است. درجات مقاومت این دوچرخه در 8 حالت امکان پذیر است و امکان رکاب زدن در شرایط سخت و آسان را برای کاربر فراهم می کند. با استفاده از دوچرخه ثابت می توانید به تناسب اندام، لاغری، عضله سازی، بهبود سیستم قلبی- عروقی و سیستم تنفسی دست بیابید. به دلیل آنکه کاربر به راحتی بتواند این دستگاه را جابه جا کند و حمل آسانی داشته باشد، در زیر پایه های این دوچرخه چرخ هایی تعبیه شده است که این کار را بسیار راحت می کند.

این دوچرخه ثابت پشتی دار نشسته می باشد و نمایشگر این دوچرخه قادر است سرعت، مسافت، کالری و نبض کاربر را به راحتی نشان دهد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود می تواند تمرینات خوبی را طراحی و اجرا کند. این دوچرخه دارای قابلیت تنظیم صندلی به صورت افقی می باشد که کاربر به راحتی می تواند آن را تنظیم کرده و از آن استفاده کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 26 فروردين 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: